Rólunk

Internet búvárok vagyunk. Blog oldalunkat azzal a céllal hoztuk létre, hogy láthatóbbá tegyük a hazai vállalkozásokat az online térben. Ezt a digitális marketing legmodernebb eszközeinek a használatával érjük el. A  Blog oldalunkon való megjelenéshez, kérünk küld el üzenetedet a Kapcsolat menüpontban.

Kapcsolat
Kiemelt Partnereink
szakértő budapest
Szőnyegtisztítás
Kárpittisztítás
Számítástechnikai partnereink
Külföldi partnerek
TANÁCSADÁS a következő településeken:

Budapest, Győr, Miskolc, Pécs, Szeged, Debrecen Mosonmagyaróvár, Sopron, Fertőd, Kapuvár, Csorna, Győr, Pápa, Celldömölk, Sárvár, Kőszeg, Szombathely, Ják, Körmend, Szentgotthárd, Csepreg, Zalalövő, Vasvár, Jánosháza, Devecser, Ajka, Sümeg, Pécsvárad, Komló, Sásd, Dombóvár, Bonyhád, Bátaszék, Baja, Bácsalmás, Szekszárd, Tolna, Fadd, Paks, Kalocsa, Hőgyész, Tamási

Balatonboglár, Kaposvár, Csurgó, Nagyatád, Kadarkút, Barcs, Szigetvár, Sellye, Harkány, Siklós, Villány, Bóly, Mohács, Pécs, Szentlőrinc Andocs, Tab, Lengyeltóti, Simontornya, Enying, Dunaföldvár, Solt, Szabadszállás, Sárbogárd, Dunaújváros, Kunszentmiklós, Ráckeve, Gárdony, Székesfehérvár, Balatonföldvár, Siófok, Balatonalmádi, Polgárdi, Balatonfűzfő, Balatonfüred, Veszprém, Sátoraljaújhely

Szentes, Mindszent, Kondoros, Orosháza, Hódmezővásárhely, Szeged, Battonya, Mezőkovácsháza, Békéscsaba, Nagymaros, Nyergesújfalu, Kismaros, Göd,Szob, Rétság, Balassagyarmat, Romhány, Hollókő, Szécsény, Aszód, Hatvan, Monor, Lajosmizse, Soltvadkert, Kiskőrös, Kecel, Dusnok, Kiskunhalas, Jánoshalma, Bácsalmás, Kelebia, Röszke, Mórahalom, Kiskunmajsa, Kistelek, Kiskunfélegyháza, Bugac, Kecskemét, Tiszakécske

Budapest egész területe:
Nagykörös, Cegléd, Budaörs, Pécel, Gödöllő, Dunakeszi, Budakeszi, Szentendre, Dorog, Esztergom, Visegrád, Mátrafüred, Bátonyterenye, Salgótarján,Rudabánya, Szendrő, Edelény, Kazincbarcika, Sajószentpéter, Ózd, Miskolc, Eger, Mezőkövesd, Füzesabony, Tiszafüred, Heves, Jászapáti, Kunhegyes, Újszász, Kisújszállás, Törökszentmiklós, Szolnok, Martfű, Tiszaföldvár, Túrkeve, Mezőtúr, Gyomaendrőd, Szarvas, Kunszentmárton, Csongrád, Abony, Nagykáta, Újszász, Jászberény, Jászfényszaru, Jászárokszállás, Lőrinci, Gyöngyös, Pásztó,Gyula, Sarkad

Békés, Mezőberény, Szeghalom, Berettyóújfalu, Biharkeresztes, Püspökladány, Karcag, Derecske, Nádudvar, Hajdúszoboszló, Debrecen, Balmazújváros, Hajdúböszörmény, Téglás, Hajdúhadház, Nyíradony, Újfehértó, Hajdúdorog, Mezőcsát, Polgár, Hajdúnánás, Tiszaújváros, Tiszavasvári, Tiszalök, Tokaj, Felsőzsolca, Szikszó, Szerencs, Sárospatak, Zalaszentgrót

Hévíz, Tapolca, Keszthely, Lenti, Zalakaros, Letenye, Nagykanizsa, Marcali, Böhönye, Fonyód, Balatonlelle,  Encs, Kisvárda, Nagyhalász, Vásárosnamény, Nyíregyháza, Mátészalka, Fehérgyarmat, Máriapócs, Nyírbátor, Nagykálló, Várpalota, Ajka, Herend, Mór, Kincsesbánya, Oroszlány, Kisbér, Tatabánya, Pannonhalma, Bábolna, Komárom, Tata, Pilisvörösvár, Bicske, Érd, Százhalombatta, Martonvásár, Százhalombatta, Gyál

Budapest egész területe:

Budapest 1. kerület, 2. kerület, 3. kerület, 4. kerület, 5. kerület, 6. kerület
Budapest 7. kerület, 8. kerület, 9. kerület, 10. kerület, 11. kerület, 12. kerület
Budapest 13. kerület, 14. kerület, 15. kerület, 16. kerület, 17. kerület, 18. kerület
Budapest 19. kerület, 20. kerület, 21. kerület, 22.kerület, 23. kerület
Nem működő CURL function.
Nem működő CURL function.

Írta: Kovács Dorina


Zavarba ejtő cikk marketing? I. 1. Kerület Budapest

Zavarba ejtő cikk marketing? I. 1. Kerület Budapest
A közösségi hálózat egy csodálatos módja a cikkek forgalmazásának és a nézettség növelésének. A közösségi hálózatépítés különösen hasznos lehet abban, hogy több megtekintést érjen el a cikk könyvtárakban, így extra fizetést kaphat a megtekintésekért. A barátai, rajongói, kollégái és munkatársai valószínűleg érdeklődnek a mondanivalója iránt. Íme néhány nagyszerű tipp, amely segíthet Önnek a cikkmarketing erőfeszítéseiben.
  Zavarba ejtő cikk marketing? Szüksége van ezekre az alapvető tippekre!

A közösségi hálózat egy csodálatos módja a cikkek forgalmazásának és a nézettség növelésének. A közösségi hálózatépítés különösen hasznos lehet abban, hogy több megtekintést érjen el a cikk könyvtárakban, így extra fizetést kaphat a megtekintésekért. A barátai, rajongói, kollégái és munkatársai valószínűleg érdeklődnek a mondanivalója iránt. Íme néhány nagyszerű tipp, amely segíthet Önnek a cikkmarketing erőfeszítéseiben.

Írjon vendég blogbejegyzéseket. Azzal, hogy blogokat ír másoknak a saját szakterületén, hozzáférést nyerhet az olvasóikhoz, és az Ön termékeinek vagy szolgáltatásainak leendő vásárlóivá teheti őket. Ne feledje, hogy a cikkben valahol elhelyezze a webhelyére mutató linket, hogy ha szeretné,hogy meglátogathassák a webhelyét. A vendégblogok azt is lehetővé teszik, hogy megmutassa magát, mint a terület kompetens hangja, valamint mint képzett író.

Tartsa a szövegét egyszerűen és röviden. Ne felejtse el, hogy az internetre való írás más, mint más médiumokra való írás. Ne spóroljon az információval, de ha tömör és 2000 szó alatt tartja a cikkét, akkor az olvasók számára élvezetesebbé teheti az olvasás élményét.

Tegye közzé cikkeit a közösségi oldalakon és mindenhol, ahol csak tudja. Hirdesse őket blogjában és hírlevelében, és gondoskodjon arról, hogy mindenki tudja, hol találja meg cikkeit. Minél többen olvassák és osztják meg a cikkeit, annál több látogató (és remélhetőleg vásárló!) érkezik majd az oldalára.

Minden cikkében, amit ír, adjon hozzá legalább egy olyan információt, amelyet az olvasó azonnal hasznosítani tud. Akár egy aktuális üzletet említ, akár egy gyors számítógépes javítást tanít meg nekik, ha van valami, ami azonnal segít rögzíteni a fogyasztók azonnali kielégítés iránti vágyát. Ha ezt minden egyes cikknél megteszi, az olvasók biztosan visszatérnek.

Tartsa szem előtt az olvasó figyelmét. Senki sem szeret olyan cikket olvasni, amelynek a bekezdései csak úgy hömpölyögnek és hömpölyögnek. Tökéletesítse ezt úgy, hogy ügyeljen arra, hogy minden bekezdés hat mondat alatt maradjon. Ha valamiről többet kell mondania, egyszerűen kezdjen egy újat. 

Amikor megpróbálja értékesíteni cikkeit, győződjön meg róla, hogy azok ésszerű hosszúságúak, így a keresőmotorok sokkal könnyebben megtalálják őket. Próbálja meg a cikkei szószámát 500, de legfeljebb 700 szóra csökkenteni. ennél több szó sok olvasót elriaszt, mert túl hosszúnak fogják tartani.

A személyes tapasztalatok nagyon fontos tényezők lehetnek a minőségi cikkek kialakításában. Ezek az önben lévő érzelmekből fognak fakadni, amelyek részletesebben és személyesebbé válva fognak átjönni. Próbáljon meg olyan cikkeket írni, amelyek olyan dologhoz kapcsolódnak, amit maga csinált, vagy aminek maga is részese volt, ha maximalizálni akarja a minőséget.

Még a legkitartóbb cikkforgalmazóknak is van hová fejlődniük. Senki sem tökéletes ebben a szakmában. Ne feledje mindig, hogy még a legjobban teljesítő kampányait is finomítani kell. Találja meg, mi tetszik az olvasóinak a marketingtevékenységében, és dolgozzon a javításán. A dolgok a jóból pillanatok alatt nagyszerűvé válhatnak.

Összefoglalva, a cikkmarketing nagyszerű módja webhelye és termékei népszerűsítésének, és most olvasott néhány nagyszerű tippet, hogy megtanulja, hogyan használhatja ezt a fajta marketinget hatékonyan. Számos módja van annak, hogy segítsen Önnek, és a közösségi hálózat egy nagyszerű eszköz, amelyet alkalmazhat, amikor az embereket a weboldalára irányítja. Ők "megoszthatják" az Ön tartalmát barátaikkal és családtagjaikkal, akik ugyanezt megtehetik. Ezt nevezhetjük láncreakciónak is. Számos különböző közösségi oldal létezik, amelyeket egyszerre, használhat, hogy több forgalmat szerezzen a weboldalára.
 

<-- Vissza a Zavarba ejtő cikk marketing? I. 1. Kerület Budapest blog oldalra!

További cikkek